Framsteg.


Idag har jag gjort en vettig grej- bokat tvättid klockan 12:00.

Jag har inbillat mig själv, två gånger denna vecka, att jag kan pallra mig upp till 06:00. Men det var verkligen önsketänkande, jag har tvätten kvar precis där den låg sist jag titta.

Nu ska jag kolla på Remember Me, den verkar lite sorglig. Undrar om det ska bli skorpor till middag idag, igen. Det slog mig precis att 23:04 kanske inte är en den optimala tidpunkten för middag. Tror inte coach Micke skulle anse mig vara en hälsosam människa om jag berätta min synd för honom. Det är även Micke som säger att jag blivit lite plufsig samt kallar mig Jay Leno- på grund av min markerade, något avlånga, haka. Jag intalar mig själv att han är avundsjuk och behöver påpeka detta pga. att han tvingar sig själv på destruktiva morgonpromenader klockan 05:00 och äter fjortonmiljoner olika piller för att få pli på deffen och halsar shakes som en bebis pimplar välling. Medan han egentligen önskar att leva ett okontrollerat liv, a la sus. Men det här är bara en teori jag har :)

Denna vecka har jag lärt mig att 06:00 inte är någon tid för mig att gå upp, framsteg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0