Impulsköp deluxe.


Hej, mitt namn är Susanne, jag är en anonymimpulsshoppare. Nåja, inte så anonym, men ack så mycket impulsshoppare ändå.

Här om dagen såg jag en söt espressomaskin, fråga mig inte hur jag kunde omvandla en espressomaskin till söt och motivera köpet när jag har en kaffebryggare och egentligen är i behov av en diskmaskin, en bil, samt göra ett ärligt försök att hålla igen på ekonomiska utsvävningar fram till London.

Men, det är en kul pryl, gör gott kaffe, och är, faktiskt, lite söt.

Så nu har jag rättfärdigat mitt köp, med hästlängder.


Susanne testar Nescafés nya maskin, Melody.
Den gör gott kaffe och ser ut som en pokémonfigur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0