Update.


Hi! (internationellt och coolt)

Jag lever, jag har bajsat på varenda offentliga toalett i London. Dock inte dom som står stationerade ute på gatan, dom undviker jag i alla möjligaste mån, är rädd för vad jag kan tänkas stöta på där inne.

Varit på 10h shopping i något gigantiskt köpcentrum som jag glömt namnet på nu. Åkt buss, dubbeldäckad-satt längst fram :D  Varit i Hyde Park och träffat idylliska ekorrar på extremt nära håll, tänk National Geographic-nära.


En väldigt nyfiken liten rackare, med fluffig svans.

Och idag, på våran "kulturella" dag var två stora linjer avstängda. Vilket begränsade oss avsevärt. Men vi besökte British Museum, resterande tid av dagen bjöd på bra väder och det gav oss möjlighet att strosa runt lite. Det uppskattar jag, strosa.

Imorgon är våran sista dag här och inatt ställer vi tillbaka klockan en timme, vilket innebär 1 timme extra i London.

Yeah baby!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha vad söt:-)

2010-11-06 @ 16:22:02
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Ida

Sv;Haha jo :-) fast tycker det är lite läskigt att en del falrigare djur börjar närma sig människor,hemma där jag bor i luleå vet jag att det luffsar runt björnar bland bodstads husen ibland,det är lite obehagligt :S

2010-11-06 @ 20:35:53
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Berntkarine

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-06-27 @ 11:25:54
URL: http://berntkarine.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0