+ 20 cm

God dag!

Jag blev inte inlagd. Phew!
Däremot har jag åkt på en förvärrad inflammation. Denna gång har den krypit upp  ytterligare ca 20cm. Doktorn uppmanade mig att åka in på falskt alarm om det händer igen. Allstå inte leka matcho och vänta så här länge. Eftersom dom kan sätta in en effektiv behandling och man förminskar risken att större delar av tarmen blir inflammerad. How ever, jag fick åka hem med en kasse full med mediciner.  En 7 veckors kortisonbehandling, 7 veckor asacol bakvägen och sedan en asacol i tablettform. Two ways is the best way, yeah...peace man.



Dom nya medicinerna, plus dom gamla, dom gamla ska jag ta efter 7 veckor.

Jag är den typen av person som helst rider ut smärtan, inga tabletter som förminskar värken. Smärtan kommer av en naturliga orsaker, tar man bort den slutar man lyssna på kroppens signaler. Smärtstillande/pencillin ökar risken för försämrat immunförsvar. Men jag kan kalla detta ett undantag :) Mitt immunförsvar är redan diagnostiserat som deffekt. :P

Denna hög med mediciner kostade mig 6kr, fattar ni, jag är 6kr fattigare.


Kvittot på rånet.


Eftersom jag åker till London om exakt två veckor misstänker jag att jag behöver införskaffa en extra resväska alternativt en extra necessär till allt detta. ;) Intyg har jag fixat, vill inte bli haffad av den Engelska polisen och sitta häktad hela vistelsen. Det vore förargligt.

Jag är ledig idag och är jag i god form tänkte jag ta mig ner till stickaffären, jag behöver hjälp med min stickning och damen som äger affären är gullig och hjälper mig med olika tipsotrix.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: frikadellen

Sv. Hårigt myntinkast AWESOME!

2010-10-14 @ 13:15:34
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0