Konbanwa.


Watashi wa nihon-jin desu...
Nä, inte riktigt.


Susanne, iklädd en Yukata, poserar på ett hallgolv.


Jag ser ut som en japanska, om man bortser från mitt västerländska utseende då :P

Jag var på fest igår, en fest med japan tema, hos en vän som snart (väldigt snart) flyttar till Japan. Hon ska vara borta i ett år, är inte riktigt tillfreds med att inte ha henne lika tillgänglig om dagarna. Men tanken är att jag ska besöka henne i vår, och då är även Wilma där. Det blir kalas. 

Det är en konst att få till schyssta dance moves i en Yukata, men med lite övning fick jag till det ganska bra, för att skryta lite. Ganska svettigt dock, så om ni går ut i helgen kan ni undvika att bära en Yukata Tänkte förvarna er, ifall Yukata stog högt upp bland vadfanskajaghapåmig?-listan.

Jag har glömt att köpa öl....ABSTINENS.

Nu ska jag försöka följa valvakan, spännande det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0