HIMYM torsk, eller lax?


Igår.
Tapas @ Tabac included Tove + appel cosmo, rosé och 1,5h senare mötte Tine upp oss och vi gick till 19 Glas, där adderade jag 2 glas vitt till systemet.

Idag.

Step1, vaknande. Skippade spinning = kolla på HIMYM var viktigare (läs mellan raderna och kom fram till att: jag är bakfull), gick till Tempo och köpte cola för att lätta på blykepsen jag går runt med. Step 2, gå till centrum (helgens träning.) fixa oflashiga ärenden och sedan gå hem igen (intervall träning är den effektiva träningen.) Steg 3. Middag @ Annas casa.

Anna btw. har kommit hem från en 4 veckors volontärresa i Malaysia, det låter spännande och jag är thrilled över att få höra om hennes upplevelse.

Så, 22 min kvar tills jag ska gå och uträtta oflashiga ärenden i centrum, vad gör jag? Utnyttjar tiden väl och ser klart på HIMYM Episode 4 Season 2.

"Mental five...."

Kommentarer
Postat av: Tove

Hehe.. det var så trevligt igår. får vi göra om snart. själv ligger jag fortfarande i soffan men ska väl dra igång dagen snart... :) tack för länken =)

2011-04-16 @ 12:30:06
URL: http://toveiform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0