Casual Monday.


Hälsade på Tine på jobbet idag, hon krängde på mig ett par skor (eller så kan vi omformulera det till att jag inte orkar leta längre). Hon droppade här om dan att hon köpt runt 10 par jeans sedan jag sa att jag skulle köpa ett par jeans (jag har alltså inte köpt några jeans än) vilket visar hur kräsen jag är (även om jag låter mig påskina det motsatta).

Det är förhållandevis bra att vära kräsen, men man kan säga att jag, ibland, tar det till en nivå där det blir smått ohälsosamt. Eller...jag lider ju inte av det, då kan det inte vara ohälsosamt utan bara....petigt. Det här med skor har också tagit sin tid, vi låter Tine intyga det också. Jag har pratat vinterskor sedan, oktober?



Bevis på att jag har julpyntat. (Observera att min Orkidé blommar.)



Jag hängde på Tines jobb lite väl länge, hennes chef gav mig blickar som intyga att han var obekväm i att jag tog av hennes arbetstid. Jag hade ågren för att åka hem- visste att jag behövde ta itu med diverse räkningar samt hugga tag i uppgift tre i Webbdesign. Har jag kommit någon vart med det? Nä, jag har kollat på 4 avsnitt av The Big Bang Theory och druckit ett glas vin. Vinet har effekt, nu kommer uppgifterna gå undan och betala räkningarna blir en aning roligare. ;)

Appropå vinet, det fick jag av killen jag köpte bilen av, tack och bock. Han som btw ringde mig 8ggr här om dagen. Jag vet inte riktigt vad han hoppas på. Någon som kan förklara för mig?

Ciao.


Ps. Bilden hade inget med dagens inlägg att göra, it´s just for show.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0