Kaffekaffekaffekaffekaffekaffe.



Mitt öga är igenklibbat, glömde att ta ur linserna- ena har korvat upp sig under ögonlocket.


Eftersom jag börjar bli gammal kan jag numera inte gå till jobbet utan mitt morgonkaffe. Jag köpte en termos i London till mitt morgonkaffe.


Gissa vart jag köpte den?


Det här är en såkallad dagens tävling.


Önskar verkligen att jag hade något att lotta ut, men jag tillhör jag ingen bloggelit, således finns inget företag i ryggen som vill använda mig som marknadsföringsspot och lotta ut lite smått och gott.


Men jag kan fixa något själv? Ja.


Den som vinner får något, gjort av mig eller något från mitt hem. Den som lever får se, livin on the edge.




TINE du kvalar inte för att delta i den här tävlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0