New-fresh-look.


Jag har ny frisyr, således även investerat i ny kulör.

Kan meddela att frisören blev chockad när jag sa att jag ville bli morotsfärgad.

Tydligen är den önskan inte så vanligt förekommande.

Tjejen som klippte mig var jätteduktig och hon blev jättenöjd med sitt jobb, hon tog även ett par bilder för att spara till sin portfolio.


Jag lägger upp en bild inom kort.


Igår var jag med kollegor på Julfest på Ambassadeur, det var trevligt. Dem flesta valde att skingra sig kort efter att julbordet dukats bort, detta medförde att tillfället för mingel blev intensivt och en aning kort. Eftersom jag dök upp, utan den minsta förvarning, med ny frisyr var det få som kände igen mig. Reaktionerna var dock positiva, sann egoboost  ;)


Kommentarer
Postat av: frikadellen

Frisörer kan ibland protestera när man beställer något. Som om man störde deras konstnärliga integritet!

Lyd! Tycker jag.

2010-12-05 @ 21:06:23
URL: http://frikadellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0