Kjell Eriksson.


På vardagarna när jag lyckats slå upp ögonen i god tid knäpper jag på min tjockteve och slöttittar på the voice - innan jag kliver upp ur sängen. Man kan kan säga att det är en av mina få rutiner.

Jag gillar redaktör Kjell Eriksson, han är ganska barnslig men jag får intrycket av att han väldigt mycket självdistans. En egenskap jag uppskatar hos människor.

Kjell har skrivit en bok som heter just; Kjell.

Jag har köpt boken, dels för att jag gillar hans personlighet och för att jag tror att jag kan identifiera mig lite med hans berättelse. Ett plus är också att 1kr/per såld bok går till organisationen Friends.

Nu säger jag おやすみなさい= oyasuminasai = god natt.


Kommentarer
Postat av: Jeff

I see first time your site guys. I like you :)

2011-05-11 @ 11:21:33
URL: http://jeff.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0