Ser ni skillnaden?


English food. Sausages! :D
Ser ni skillnaden mellan dessa två bilder?
Ledtråd: Human.


Jag kan säga det igen, London var nice, dock hade jag inte förväntat mig att det skulle vara sådana gigantiskta avstånd. Men nu vet jag det, till nästa gång. :)

Ps. På ett fish n' chips ställe köpte jag en korv, ja en korv, inget annat- utan konstigheter. Fränt. Man kan ju undra varför dom säljer korv när skylten tydligt visar att dom inriktat sig på fish n chips. Jag förstod när jag klev in, dom hade en meny med  varierande rätter, tänk svensk pizzeria- dom säljer 9 av 10 gånger inte enbart pizza.

Uppdrag två i Näthandel A ska in idag, bäst jag slutför.

じゃね!= Ja-ne!= See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0