Found it.


Jag hittade ett par röda jeans här. Och ett nice fodral till min laptop.

Men lila jeans...help? :)

Knep och knåp så som mahjong, sudoku, rubiks kub och liknande får min hjärna skicka ut massiva mängder endorfiner. Jag har nu sneglat på en magnetisk kub, som innehåller ett x antal mindre magnetiska kulor, som man kan forma fritt. Det finns inte en lösning, det finns flera. Rubiks har olika lösningar beroende på var den kvadratiska färgrutan befinner sig, ett drag är beroende av flera andra. Algoritmer. Men den här, där kan man hitta sina egna lösningar, så som man finner bekvämt och mest effektivt. I like.


Magnetiska kuben.

 

 

Knep&Knåp

 

 

 

 

Bilder: Teknikmagasinet.se



Ps. Nu ska jag åka och köpa färg till hallen- den ska bli klar- snart. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0