Lättretlig.


Jag undrar om jag har fått en p-bot på hemköps parkering, jag har nämligen inte hämtat bilen än, pga. utebliven plogning på min parkering. Ända sättet att ta reda på det är att gå dit och hämta den :)


Oavsett p-bot eller inte så har jag varit lättretlig idag, jag vet egentligen inte varför. Det känns dramatiskt om jag ska sura över att jag körde fast med bilen idag. Tror att irritationen ligger i att jag vill göra saker nu, som kostar pengar och jag har inte de ekonomiska utsikterna- just nu. Och jag vet att mina intressen kan svalna lika snabbt som de dyker upp- vilket innebär att jag kan ha glömt det till nästa vecka eller kommer på det igen precis när jag är i gasen att göra något annat. Får helt enkelt nöja mig med keramikkurs, gitarrspel, nytt jobb, planerad resa till Japan, teckenspråkkurs och att jag snart ska gå en kurs som handlar om autism.

Efter kursen om Autism ska vi på Yasuragi- vilket är ganska lustigt eftersom jag nämnde för en fd. kollega innan jag for till Tenerife, att jag skulle vilja gå och göra något sådant.

Promenad till Hemköp känns ganska lägligt.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0