Fredag kväll.


Jag har köpt en gitarr, eller- jag köpte en gittar förra året och lyckades ha av en sträng det första jag gjorde.

Två månader senare får jag arslet ur och byter sträng.


Idag, 3 veckor efter att jag bytt sträng plinkar jag Staind- Zoe Jane.


Det är en fin låt och ganska enkel att börja med om man är nybörjare.


Dagen har varit svår, har varit kluven och ledsen till och från.
Egentligen är jag mer fokuserad att "fixa" till problem än att egentligen bara vara i nuet.


Som jag sagt förut: "När jag var yngre kunde jag hitta på problem enbart för att få tillfredställensen att lösa det".

Det sitter i även idag och jag kan knappt bärga mig från att lösa problem, jag är dock en mer effektiv problemlösare vad det gäller teknik och andras problem än mina egna.


Oh well, det är lättare att se saker från andra perspektiv vad det gäller människor runt omkring än vad det gäller en själv. Då är det skönt att ha vänner att bolla med.

Nu ska jag dricka champange och fundera på om jag ska åstadkomma något på jobbet imorgon eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0