Undersökning.


Undersökningen gick bra, kom dock hem med ett gäng nya mediciner eftersom den förra kuren inte gav önskad effekt. Fått ett återfall, men inte så grovt som förra, eftersom jag tog tag i det så fort jag märkte av symptomen. Vilket är bra,  nu går det förhoppningsvis snabbare att behandla. Efter resultatet var jag ganska så slut, men jag gick till jobbet ändå- tjänar inget till att sitta hemma :)

Läkaren sa även att sjukdomen kan bete sig såhär innan man hittar en effektiv behandlingsform. I stunden när han sa det kände jag mig inte direkt hoppfull, men å andra sidan så vet jag att det finns olika effektiva behandlingsformer. Den förra var behandlingsform nr2. Nu är jag inne på tredje som egentligen är en mix av omgång ett, två och nu tredje.

Vi hoppas att det här är "tredje gången gillt". :P

Nu ska jag hämta ut ett par byxor jag haft hos skräddaren för uppläggning, dragit ut på det väldigt länge.  :P Tänkte ju göra det själv, men min symaskin strejkar och jag går i tankarna på att köpa en ny. Service på den jag har lär kosta mer än vad den kosta när den köptes.


Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0