On my mind.



Jajust det.

Jag shoppade med Tine igår, 25:e o allt ;P. Men vi båda var hyfsat osugna, jag är ofta osugen på shopping- men stundvis uppskattar jag att gå runt i affärer och titta på saker, kläder och krimskrams- det ger mig inspiration på kreativa plan. Blev dock en aning förvånad över Tines plötsliga olust- eftersom hon mer eller mindre alltid skiner upp som en sol när hon hör butik (alt. köpcentrum) och handla i samma mening. Mycket charmigt  personlighetsdrag och det gör att jag får tillfälle att öva mitt tålamod när jag går runt i butiker- inte för att jag nödvändigtvis behöver lära mig att gå runt i butiker. Men övar man på en grej blir man ofta bra på många andra, it's a fact.


Oftast vill jag bara till butiken, hitta det jag är ute efter och gå där i från. Punkt.

Apropå shopping, imorgon ska jag köpa vårskor. Jag SKA göra det, igår skulle jag också hitta vårskor- jag vet vad jag vill ha för typ av skor- ökenkängor- men hittar inte dem som sitter perfekt.

Ju mer jag skriver på det här inlägget desto mer tragisk inser jag att det är, vad är det för problem _EGENTLIGEN_ ? Jo, i-lands.

Att jag inte uppskattar shopping ska jag väl kanske vara nöjd med, eftersom det innebär att jag inte gör av med  pengar i onödan? :)


Nej...usch...fan...nu slutar jag prata om det här och fortsätter med mina sysslor- som för övrigt är så tråkigt och tidsödande att jag går och tänker på vad för nytta jag egentligen skulle kunna göra- typ åka på volontärresa och på riktigt känna att man hjälper till...inte enbart runda upp 10kr på Body Shop. Även om det också är bidragande till bättre livskvalité världen över. Men jag tror ju, att den fysiska hjälpen är till så mycket mer glädje för båda parter.



Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej! Snygging skulle jag inte kalla dig för, men nu var det inte ditt hemska underbett vi skulle kommentera.

Jo du som är en riktigt problemlösare, som du iallafall påstår dig vara. Jag undrar varför du inte löser dina egena problem som du alltid stöter på eller bär på?

2011-03-26 @ 13:33:15
Postat av: Susanne



:)



Om jag mot förmodan skulle få behovet att förklara mig för dig- hur kommer jag i kontakt med dig, Daniela?



2011-03-26 @ 15:22:46
URL: http://soudesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0