Dålig karaktär.


Hey!


06:20 imorgon åker jag till Tokyo, känns surrealistiskt men naturligt på samma gång.

Jag kan med lite dåligt samvete erkänna att jag drack vin igår, så mitt förhållande med alkoholen var inte helt slut. Det  är det där sista, när man ses och vill ha varandra men kan inte vara med varandra. Det håller på att suddas u nut, jag tror distans är det vi behöver för att helt släppa varandra. Typ, en vistelse på andra sidan jordklotet kommer göra susen.

Från det till något annat, om jag har packat? Nix.
Jag har tagit upp väskan (poäng till mig, tack!)
Har jag resfeber? Nix. Lär jag märka när jag sitter på ett försenat plan till Köpenham och jag är 30sek från att missa planet. ;P

Jag vet en sak, jag kommer sakna min favvo granne.





Ps. Idag ska jag köra hinderbanan i Karlberg, har du inte varit där kan jag rekommendera dig att åka dit- om ni gillar ansträngning och smärta.


Kommentarer
Postat av: tine

menar du vår minderåriga snygging till granne eller? haha. kommer sakna dig med! massor! puss

2011-05-22 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0