Fail.


Jaha, nehe, det här blev ju lite olustigt och pinsamt. Inte en enda var intresserad av min tävling.

Det var lite tråkigt, jag som sytt en galaklänning i finaste satin och plockat ut antikviteter bland mina prylar.

Oh well...




Eftersom jag från och med imorgon, bortsett från den 24:e, jobbar konstant fram till nyår inhandlade jag nyårsdricka idag. Det var såklart kö, jättelång sådan.

Det roliga med att stå i kö är att många står och suckar, kollar på klockan och...ptja, dem utstrålar att det är allmänt jobbigt att stå där. Jag tycker det är ganska rogivande att kolla på dessa typrt av människor, dels för att jag inte förstår varför, för det är vällan ingen som missat att det är jul och snart nyår? Och att det alltid är så här...innan en högtid, på systemet...

Jag vet inte. Jag har förvisso begripit att folk är lite, småstressade? Men å andra sidan, jag har aldrig upplevt att det går fortare fram i kön genom att sucka? Och ärligt talat, det tar inte längre än...10min? Detta är om det är riktigt lång kö. Även om dem flesta människor gärna överdriver i dessa situationer. dem spär på, med en tidsuppfattning från rymden, och påstår att det tog 30min (om inte längre). En förutsättning kan vara att någon inte fått för sig att trilla av pinnen mitt uppe i allt,  då kan jag nästa garantera att det inte tar längre än 10min- men oddsen är ganska låga (att någon får för sig att dö i kön alltså).


Jag har vridna hobbys-  en av dem är att observera människor i min omgivning samt analysera hur dem beter sig.

Go kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0