Saker o sånt.


För någon dag sedan fick jag ryck och sydde ihop en tygpåse, eftersom jag länge gått och grämt mig över att den jag hade innan var lite liten. Konstaterade dock att jag är i behov av en bättre symaskin-den jag har drar inte tyget ordentligt och detta medför att sömmarna blir en aning ojämna- detta är även orsaken till att jag undvikit att sy det senaste året. Dumt- när det finns mycket bättre maskiner.


Nu kan jag ha ännu mer bra att ha saker i väskan ;)


Idag var min tanke att jag skulle göra ett besök på Fotomässan, men förmiddagen har bestått av ett antal toalettbesök så jag slopade min plan. Dock gav det mig chansen att städa lite här hemma- inte i närheten av kliniskt men mer ordning än innan ;P



Här om dagen fick jag reda på att Tine redan hittat ett resemål till oss i sommar, skönt att det finns någon  i min närhet som besitter förmågan att planera :) I och med detta vet jag vart jag befinner mig en vecka sommar 2011, redan i slutet på november 2010. Stort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0