Hopp!


Hopp, skorna som jag bestämt mig för är slut och kommer inte in igen.
Varför är allt just jag vill köpa slut? :P



Eftersom jag gärna undviker att gå och handla i fysiska affärer- jag anser att det tar av min fria tid- så tog jag chansen och for iväg med Tine (grannen) och hennes mor (som har bil) för en shoppingrunda a la mat. Jag slog på stort och satsa på storpack och dirverse produkter för en hel månad, eller mer. Typ.

Jag är dock dålig på att planera vad jag ska äta och vad jag kan tänkas vara sugen på- men nu har jag gjort ett försök  och vi får se om det blev lyckat eller inte. Jag satsate ganska friskt på korv- eftersom jag vet att det är något jag tycker om och väldigt sällan tröttnar på. Yey!

Ang. min mage- den är på bättringsvägen, ska på återbesök på Gastromottagningen den 8:dec - printat in tiden i google calendar och satt upp kallelsen på frysen! En vecka innan måste jag ta blodprover, även den inskriven. :)

Jag såg ut som en baglady när jag kom hem från shoppingturen och stängde bara dörren efter mig,  kort efter plingade det på dörren. Jag tittade i kikhålet och vem stod där?

Min söta granne.

Min första tanke var att jag hade glömt nycklarna i låset...

Mycket riktigt, han stog där framåtlutad, småleende och dinglade med min nyckelknippa i ögonhöjd på mig.

Ooops!

Jag: "Eeeh. har jag glömt nycklarna nu igen...?" - Ler.

Han: "Japp" - Stort smile.

Jag: "Tack då, igen..." - Smile.

Han: "Inga problem" - Smile.


Det här börjar bli en dålig vana...

Eller kanske en chans att faktiskt utveckla en mer givande konversation med denna söta granne?

Hmmm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0