Frukost, hemma.


Igår kväll fick jag för mig att jag kunde lägga mig i soffan utan att somna, tji fick jag, eftersom jag i stort sett somnar direkt när jag intar horisontalläge. Hann tänka att jag skulle ställa klockan, så jag kommer upp.


Men icke.

Hur tänka jag att jag skulle vakna utan att försova mig?
Ärligt talat, jag vet inte.

Men jag vaknade, tidigare och mer utvilad än när jag ställer klockan, i god tid att jag duscha och åt frukost.
Jag ställer klockan ca 45min innan jag ska gå till tåget, 10-20min av dom snoozar jag och resterande tid står till förfogande till dusch och få på mig kläder. Att tröjan är ut&in, byxorna bak&fram är inget jag lägger en tanke på innan jag går utanför dörren. Det upptäcker jag på plats.

Men idag mina vänner, skrev jag historia. Jag frukost (bildbevis nedan), tog en dusch, grejade påklädning, jag tog bort tredagars nött nagelack samt printa ner detta fantastiska inlägg.



Frukost, stort.


Dags att borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0