lchf-kost?


En person jag träffade, med samma diagnos som jag, sa att lchf-kost är något som fungerade för honom. Då kolhydrater, raffinerat socker över lag, hade dålig inverkan på hans sjukdom.

Men jag älskar ju pasta, eller makaroner och falukorv. Ska jag bara äta falukorv nu? I don't mind. Men det kan bli lite tråkigt i längden att inte ha något serverat till. Får försöka googla lite senare och kolla om detta kan vara något för mig. Jag vill dock inte att det gör att man går ner i vikt, eftersom jag blir så himla trött då. Antar att man får öka portionerna i fall resultatet skulle bli viktminskning och trötthet. Oavsett så är det inte mitt huvudsakliga problem, det är min tarm. Min jävla tarm. Jag undrar vad jag har för gener...egentligen?

En skelning som inte kan korrigeras med glasögon , ulcerös kolit, anlag för diabetes typ 2...okej, det var väl kanske inte så mycket. Men jag är nog klok om jag låter bli att mixtra allt för mycket med maten. :)


Så, om lchf-kost gör en förbättring för mig, så varför inte? Maybe baby.


Kommentarer
Postat av: Sophia

haha, du har rätt. Men jag använde den för förra sommaren också och glömde att ändra det hahaha. ska göra det nu =p

2010-10-14 @ 14:55:59
URL: http://brokenenglish.blogg.se/
Postat av: Tove

Jag går på lchf nu. Ja man går ner i vikt men jag hoppas det vänder. Du får lchf-middag på lördag när du kommer till mig :) Kram!

2010-10-15 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0