Kom ihåg!


Bäst jag skriver ett inlägg också... I FALL ATT mitt utomordentliga minne får för sig att svikta.


Jag har, efter att ha fått en briljant idé, gjort en kom-ihåg plats på mitt kylskåp.

Det gäller nu att jag lägger på minnet att jag har en kom ihåg magnet på mitt kylskåp, där jag sätter upp kom-ihåg-stuffs. Vore bra om jag kom ihåg att sätta upp kom-ihåg-saker också, men det är ett helt annat kapitel. Jag har kommit så här långt, jag ska vara stolt. STOLT! Susanne just nu ---> står upp, rak i ryggen och känner sig toknöjd med sina framsteg. Men sanningen är att jag har ett uruselt minne och jag borde sätta alarm på mobilen, slänga in en påminnelse i google calendar och göra det till ett Event på FB. Även be Tine (min kära granne) snällt om hon kan  tänka sig nämna det lite då och då att jag ska till tandläkaren snart.




Kommentarer
Postat av: Frikadellen

Glöm inte att du ska till tandläkaren i oktober!

2010-09-16 @ 23:44:43
URL: http://frikadellen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack som fan, hade glömt bort...totalt.

2010-09-19 @ 22:05:49
URL: http://soudesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0