07:37


God Morgon!

Jag är inte jättepigg, klockan är 07:37 och jag ska snart sätta mig i bilen och köra mot Danderyd Sjh. Mindre pigg är jag på en koloskopiundersökning.

Jag är inte den som tar ut saker i förskott, men jag har onda aningar och dem vill mig inte väl :P
Efter läkarbesöket ska jag direkt till jobbet, är inne på fjärde dagen innan the end, jag känner en viss befrielse att lämna det bakom mig och gå vidare med något jag uppskattar mer. Senaste halvåret har jag inte velat/orkat prestera något speciellt. Men jag har å andra sidan haft hand om exponering i butik, det kräver en del tid och det är inte alla av mina kollegor som tycker att det något man bör prioritera. Medan jag anser motsatsen. Jag respekterar att inte alla tycker det är lika stimulerande som jag, men jag blir även frustrerad på människor ignorerar vissa arbetsuppgifter pga. att dem tycker att det är tråkigt. Men, det brukar lösa sig när man frågar lite mer om hjälp- som jag stundvis är ganska dålig på.

Vid dessa tillfällen är det inte lämpligt att säga att andra inte gör sitt jobb- eftersom ansvaret att delegera ligger hos mig. Men jag tycker det bör komma naturligt att man frågar sina kollegor om dem behöver avlastning då och då, men det kanske bara är jag?

Oh well, nu har det tagit mig 10min att avrunda detta inlägg, under denna tid har jag hunnit med ett toalettbesök och sminkat mig.

Nu är det dags att gå till bilen.

Ps. Från jobb, till semester, jag la fram ett förslag till en kollega igår om  att åka på en sufrkurs i sommar, i södra Frankrike. Hon lät på, vill även dra med hennes syster. Det vore nice! Jag som länge velat lära mig surfa.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tove

silverlerakursen gick jag på PMC Akademin. pmc.se -> utbildning, så finns det info och länk till bokning. Hoppas det gick bra på undersökningen! Kramar

2011-01-26 @ 09:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0