Dåtid, nutid & framtid.



Det är lustigt, känslor, man kan inte rå för dem. Melissa Horn sjunger frekvent om känslor och beskriver ganska bra den känsla jag bär på nu.

"Försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser..."
- Melissa Horn


Förändring är alltid stimulerande och ibland lite omtumlande. Jag är ganska duktig på att röra runt i grytan.
Nu ska jag snart hoppa över till nya jobbet, det är lite kvar att avsluta på gamla. Många säger att dom kommer sakna mig och det är trevligt. Men allt gott har sitt slut och Siba känns so last year ;P

Förhoppningsvis har man knutit några nya kontakter som även är hållbara i framtiden. Vissa bubblar om att man verkligen måste fortsätta ses, vilket dem flesta vet, sällan händer. Men tanken är ytterst godartad. Faktum är att om man inte umgås utanför jobbet jobbet är det osannolikt att man ser till att synka när man jobbar på två helt olika platser. Men, nu är jag cynisk ;)


However, jag behöver sätta upp lite mål inför framtiden. Jag känner att det är....dags? 
Jag som är skitbra på att planera. Not.

Men jag ska fortsätta jobba på framförhållning :)


Idag har jag inte haft någon egentid- at all. Blivit lite lite av det på senare tid. Men det har bara varit trevligt sällskap jag haft- och det kan jag inte klaga på alls. Eftersom det sällan hjälper att klaga så borde jag istället uppskatta att jag inte suttit hemma och spenderat ändlösa timmar framför Naruto eller One Piece. Som förvisso är två väldigt bra anime serier. :)


Matane.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0