Fyra väggar och tvätt.


Jag är instängd idag, pga. magen. Hämtade byxorna hos skräddaren men det var med en svettpärla i pannan jag tog mig dit. Finns toalett där, på inspiration, vilket gjorde mig lite mer avslappnad. När jag var på väg där i från var det bara att trycka på gasen. Jag är inte en stressad person, snarare tvärtom- filbunke. Men när jag är skitnödig är det fan inga blåljus i världen som kan stoppa mig. :P

Oh well, passade på att baka lite inför min sista dag imorgon- bjuder på kokostoppar.



Och mina upplagda byxor, finally ;) Notera mina modellskills.




Dags att ta tag i tvätten, skönt att komma hem från semestern och ha en tom tvättkorg, städat hem och fräscha lakan i sängen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0