I'm big in Japan.

Hej!

Efter att ha hoppat in i en taxi strax innan 05:30, spenderat 7h i Kastrup, flugit 10,5h och spenderat ca 1,5h på tåg är jag framme i Japan, mer precis: lägenheten jag får lyxen att stanna i. Det är här jag sitter och skriver detta inlägg.

Det känns i kropp och själ att vara här. Kroppen ömmar och en aning surrealistisk känsla sveper över mig. Precis som det ska vara.

Emine mötte upp mig i Shunjuku station, Sout Exit- precis som förr.

Hon var dock tvungen att springa till skolan - big test.

Det är dags för mig att ta en dusch och sedan sova en timme eller två, vid halv sex är Emine tillbaka, lagom tills jag är middagshungrig.

Matane!

Ps. Rubriken förvisso en låt, men det är även ren fakta- här kan jag nästan räkna mig till dom längre invånarna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen framme! vill se massa bilder!! :) puss

2011-05-23 @ 09:09:36
Postat av: grannen

det va jag som skrev kommentaren ovan :P /tine

2011-05-23 @ 09:10:33
Postat av: Sussi

Det kommer, det kommer...du får hålla tillgodo med dem jag la upp på FB!

Puss <3

2011-05-23 @ 10:14:59
Postat av: Tine

Haha, lite otålig jag... :P puss

2011-05-23 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0