Maj.

Hej!

Som de flesta vet har det hunnit bli maj, jag undrar dock vad som hände med de månader som gått inpå 2011. Scchwoss.


För min del är maj en händelserik månad, ena aktiviteten som avlöser den andra. Ikväll, till att börja med, åker jag till Göteborg, är där i ett par dagar och hälsar på en vän och vad jag har hört ska det bli strålande sol.

Efter kommande arbetsvecka blir det kryssning och födelsedagsmiddag.

Den tredje aktiviteten-> resa till Japan. Jag ska hälsa på Emine och bersöka några ställen utanför Tokyo, städetroch platser jag inte besökte förra gången. Givetvis kommer jag ta några vändor i Tokyo också.

Mitt JR Rail pass damp ner i brevlådan här om dagen- sweet. Detta pass är det som ska ta mig runt i landet.

Sedan mina vänner är vi inne på Juni. Bara så ni vet.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yayyy jag längtar tills du är här!!

2011-05-10 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0